Det roligaste jag sett på länge

I helgen så såg jag på tv-serien "Pappas Pengar". Det var ett av det roligaste jag sett! Jag gillar ju han, Olof Wretling. Kul att se att han är lika bra på tv som på radio (i humorprogrammet "mammas nya kille")!

I alla fall, tv blir inte roligt om det inte är ledsamt samtidigt. Man både skrattar och mår dåligt. Det är som det ska vara. Och för er som tror att man inte kan få ut något av barnprogram så kan jag säga att de gör vinkar till oss över 18 också :)
sandra
2012-05-02 @ 06:08:29
URL: http://atilio.blogg.se/

Nej, det är sant. Och så tänker jag såhär "hehe den ägaren måste gå ut på natten" och då mår jag lite bättre :)



Hur lång är ett avsnitt av den serien? Blev sugen på att titta på den efter vad du skrev!

kaffehörnan
2012-05-02 @ 09:39:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Har du en snygg header, då ska du kika in hos mig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0