Det är väl dags igen

Har inte hörts från mig på länge. Ibland har en ju inte tid och lust och så är det med det och det och va. Jag jobbar vidare. Vissa dagar är helt underbara och vissa dagar är inte lika underbara. Jag måste erkänna att jag mestadels går och far illa av att det är kvavt. Men jag börjar fundera på om jag helt enkelt inte tycker om värme. Så en får väl ta och bada snart!
  
I övrigt så blev skänken nyss klar. Blev kanske inte så jättebra men det blev klart. Sedan så har min bror fyllt år och jag väntar på att Grynet ska komma hem från sin resa.
 
 Enligt ryktet så kan man redan hitta blåbär och kantareller så det är nog dags att ge sig ut och leta!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0