Halvtidsångest

Nu är det bara en månad kvar tills skolan börjar igen. Kan inte säga att jag längtar så värst mycket. Jag trivs med att jobba och komma hem och vara ledig. Och jag trivs framför allt med att vara där jag hör hemma. Men det vore skönt att bli klar med skolan någon gång också...
 
Nu är jag äntligen klar med skänken. Kan inte säga att det blev så mycket bättre men jag är klar nu i alla fall.
 
Tänker inte visa någon bild på det färdiga åbäket utan ni får nöja er med denna. Snart så åker jag till Skåne på bröllop. Blir nog ganska roligt ändå. Men har svårt att se fram emot sådana saker. Nä nu ska jag ta det lugnt, ska jobba kväll ikväll och sådär.
 
 
Elise
2012-07-18 @ 20:46:58
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Och jag trivs också med att vara hemma. Dock är det i nuläget det enda jag gör, så lite mer action vore trevligt. Jag känner också att sommaren typ inte börjat ens eftersom allt det viktiga jag skall göra i sommar startar nästa vecka o.O

fiffi
2012-07-28 @ 21:54:21
URL: http://lillafiffi.blogg.se

SV: jag ville ha sista boken i serien hemma i samlingen.

Svar: Ok. jo det kan ju vara trevligt
Nottin

hilda fromm - tecknar
2012-07-29 @ 19:36:36
URL: http://hildafromm.blogg.se

Nu har du chansen att ivnna ett egentecknat porträtt av andingen dig själv, en vän eller din motsvarande!
gå in på bloggen och var med du också! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0