Uppdatering

Har varit hemma sedan sist. hälsade på mina morföräldrar och bakade tårtor till min mor och min svärmor på söndagen och jag och min kille fixade lite med en uteplats i bersån. Mycket mer har jag inte att säga sedan sist. Mer än att den här veckan blir körig. Jag ska nämligen:

  • Hälsa på min syster
  • ha besök dagen efter
  • åka hem
  • åka iväg på släktkalas
  • plugga till tenta som är om en vecka

Men lite bilder har jag.

Katterna Molly och Hob i trappdjungeln.


uteplats i vardande. Vi ska lägga en duk under plattorna och lite sand men vi ville lägga ut dem först en gång så vi såg hur många som gick åt först. sedan så grävde vi ner lite stenar till trappsteg. De var större än jag väntade mig och mina byxor sprack när jag skulle rulla dem. Lyckligtvis hämtade min kille hjullastaren för att vi skulle slippa släpa dem så långt.


En närmare bild på spektaklet.


det får nog vara allt. Måste sova lite också. Ha det så fint.

Elise
2012-05-29 @ 21:13:03
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se/

Och nästa vecka får du träffa mig :D och få julklapp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0