Sista tentan avklarad!

Jag klarade tentan! Fattar ni?! JAG KLARADE TENTAN! GODKÄND, GRÖN BOCK, AVKLARAT! Säg inte "jäu vädaou då?" på dryg skånska. Hurra för mig, korka upp champange (och drick den själv, -jag tar en Irish Coffe, tack.) skjut fyverkerier och dansa på borden för jag blir Sophiasyster om någon månad! Jag blev ganska glad när jag äntligen fick svaret på tentan.
 
Vi fick svaret på tentan i ett klassrum. Visserligen lade de ut resultatet ungefär samtidigt som genomgången började men det fick inte vi reda på så vi var många som dök upp med ont i magen och den stora frågan, vad gör vi om vi blir underkända och står där i klassrummet? För vi ville få svaret så fort som möjligt men vi ville inte bli underkända bland folk. Men jag tror alla där blev godkända så det gick ju bra. Efteråt var vi alla lite vimmelkantiga. Vi liksom irrade ut i korridoren och i små förvirrade grupper började vi dra oss mot tunnelbanan. de allra flesta skulle ut på stan och handla.
 
Själv har jag firat med att köpa godis, kika hur långt blomningen på Kungsträdgården kommit (inte långt alls) och åka hem och sova i två timmar. Tänkte egentligen ligga på sängen och lyssna på Spanarna men jag vaknade två timmar senare. Annars så vet jag inte riktigt hur jag ska fira. Kanske med att sy på de vita detaljerna på klänningen eller något sådant. Inatt kommer ju min syster och två vänner så det kanske var lika bra att sova en stund nu. Eller så sätter jag mig och har ett KNIGHTRIDERMARATON! Vi får väl se.
 
 
Så här såg det ut för ett år och en dag sedan. Tycker våren kunde snabba på lite.
Emi
2013-04-27 @ 15:04:35
URL: http://mooseplaza.blogg.se

BRA JOBBAT!!!! och jättefin bild :D
sv: Jaa det är ju sant förstås :o!

Svar: Tack så mycket! :)
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0