Trötta tankar

Då var har man försvarat sin C-uppsats då. Känns otrolig skönt att ha lämnat det bakom sig! Eller det har jag ju inte eftersom en måste sätta sig och göra lite korrigeringar innan man kan skicka in den för evigt. Efter att det är klart har jag en stor hög papper att elda med i pannan. Nä jag bara skojar. Det skulle bli så mycket aska.
 
Har varit så trött idag. Åkte med tåget från Norrköping klockan 07:15. Efter som jag åkte med pappa som skulle till jobbet så åkte vi runt 06:10. Dessutom ville jag och min kille passa på att käka frukost tillsammans så jag klev upp 05:20. Vilket inte brukar vara någon större katastrof. Men jag kunde inte somna igår. Hade en klump i magen inför morgondagen. Inbillade mmig att opponeringen var på morgonen och allt möjligt galet. Men tillslut måste jag ha somnat för 04:16 vaknade jag igen vilket antagligen berodde på katterna som hoppade runt i sängen. Så jag har inte haft den vilsammaste av nätter. Men idag ska jag sova gott.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0