Morgonhumör

Svärfars hund löper. Min hund har glömt att han blivit av med kulorna. Ingen bra kombination.
 
Det blir ett jäkla passande. Imorse vaknade jag först av att katterna hoppade upp i sängen. Vid kl 6 väckte hunden mig, trodde han var akut kissnödig men han hade annat i tankarna. Inte en enda liten droppe kunde han pressa fram när jag gick med honom i kylan och morgondiset, han hade bara valpar i huvudet. Så går vi hem och jag lägger mig igen bara för att vakna av katterna igen och när de väl lugnat sig så trissar min sambo upp dem igen samtidigt som han oupphörligen petar på mig. Höll på att bli galen! Så här efter en kaffe så känns det lite bättre men en känner sig rätt trött redan nu och dagen har ju inte börjat än och ikväll jobbar jag.
 
Annars är det bra. Sambon har åkt till sin Mormor och jag ska väl hitta på något vettigt att göra idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0