Tankar en sovmorgon

Vaknade för sent idag. För en kvart sedan. Dagen känns helt förstörd. Det är ingen mening med att sätta igång med någonting när det är så här sent på dagen. Hur hände det här? När började jag hata sovmorgonar?
 
Nåja det sitter ju bara i mitt huvud. Jag har all tid i världen. Nu ska jag slänga ut Bosse som sambon släppt in. Randig får vara inne men inte Bosse för Bosse är inte rumsren. Han försöker inte ens. Han har blivit utekatt. Mer vill ni inte veta.
 
Snart kommer ju advent och det har jag väntat på länge nu. Jag gillar att ta fram julsakerna, Börja baka lussekatter och äta tjocka pepparkakor. Börja tända ljus och försöka torka mossa till adventsljusstaken. Min sambo är inte riktigt lika engagerad men då blir det mer engagemang kvar till mig! Mer julpynt åt folket!
 
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Det behöver jag! Ska inte sitta här vid datorn och smyga i mig godis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0