Äntligen lite utsikt

Senate veckorna har varit lite motiga men nu har jag bestämt att jag står på toppen och bara nerförsbacken återstår. Jobbat lite för mycket, varit less lite för mycket. Nu är det slut med det. Idag har jag tagit sovmorgon, spelat tv-spel och tvättat. Sådant blir jag lugn av. Tvätta är inte så jobbigt och samtidigt ser det ut som man gjort massor. Igår fick jag mina tv-spel. Ett av dem är redan färdigspelat. Fast det var ett minispel.
 
Saknar min symaskin som är på lagning. Fick låna min svärmors overlockmaskin men innan jag fått en ordentlig genomgång på den tror jag inte att jag törs närma mig den. Den kanske bits. I helgen ska jag på symässa med en kompis och min svärmors gäst från Australien. Det ska bli jättekul! har längtat i flera veckor!
 
Men idag händer inte så mycket. När jag skrivit färdig här ska jag och hunden på promenad. Det regnar och jag trivs som fisken i vattnet. Äntligen är hösten och vardagslunken här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0