När sambon är borta ynglar katten av sig under bordet!

Eller under vedspisen i ett hål för ved som jag bäddade om till kattbo.Igår släppte jag in katten men inte trodde jag att de skulle komma så snabbt. Förra gången var hon inne en månad och vi var urtrötta på varandra.
 
I morse när jag kom ner i köket trodde jag kattaset hade kissat ner och bajsat på handuken jag bäddat med. Men när jag tittade närmre visade sig kisset vara blod och skithögen rörde på sig, och pep! Hunden åkte ur köket fortare än kvickt! Och jag försökte låta bli att hoppa runt. Ville inte störa henne så jag höll mig så tyst som möjligt och så lite i köket som möjligt. Fyllde på med lite mat så åkte jag till jobbet.
 
Tur att det var en körig dag på jobbet idag för annars hade jag dött av förväntan!
 
På väg hem från jobbet tog allt tid! Behövde handla kattmat till Hob (tänkte hon kunde behöva något mer stärkande mat än torrfodret) och tanka. När ajg väl tagit mig ur stan över en timme efter att jag gått från jobbet så var vägen fylld med traktorer som stod ivägen. Allt går söligt när man har bråttom.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0