Nyårsplaner

Så är det bara några timmar kvar på året. Jag som tyckte att det nyss börjat. Har inte hänt så mycket nytt i år förutom att jag hade mitt livs första semester. 

Har funderat lite på vad jag vill nästa år. Vissa år har jag tyckt att nyårslöften är fåniga. Varför ska man lova en massa skit som man kommer ha glömt bort innan september? Fast i år har jag faktiskt lite nyårslöften som jag tror jag kan hålla. 
1: Att få in snitsen med tryckknappar. 
Ett roligt mål som det liksom kliar i fingrarna att sätta igång med. 

2: Att fortsätta träna på Friskis & Svettis. 
Också ett roligt mål som känns hanterbart. 

3: Att träna mig svettig två dagar i veckan. 
Det svåraste målet. Särskilt när jag jobbar natt. Men ett vettigt mål tycker jag. 

Sen har en ju lite fler planer för året men mycket ligger fortfarande i sin linda. Det ska bli lite spännande att se hur året blir. Men jag hoppas det blir mycket tid att ligga på soffan med katt på magen för det är ju då en mår som bäst. 


Idag har vi lite vänner som kommer över. Min sambo och vännerna är ute och skjuter lerduvor och jag ligger på soffan. Har bakat lite baguetter, de jäste medan jag sov. Nu är jag lite seg men det är ganska skönt. Snön är på väg att töa bort men den blir nog kvar tills nästa år. 

Hoppas ni får ett gott nytt år! Det ska jag ha!
Julia ♥
2015-01-02 @ 21:38:50
URL: http://jjuliaa.blogg.se

Bra inlägg! :-)

Svar: tack så mycket!
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0