Snart Jul

Det är banne mig inte lätt att vrida dygnet rätt efter en lång nattperiod! Är ledig en vecka sedan jobbar jag tre nätter och efter det blir jag dagmänniska igen. Ska bli skönt! När jag är ledig vaknar jag runt 4 på morgonen och jag har ofta mardrömmar, så det är nog dags att komma in i rätt dygnsrytm. Tänkte jag och nu är klockan 2 medan jag är klarvaken. Har sågat ner en gran, julstökat lite slarvigt och slagit in de sista paketen. Så förutom skinkan är vi rätt klara. Vi ska ju i alla fall inte vara hemma i jul så en behöver ju inte schåsa upp det så mycket. Här kommer i alla fall ingen snö. Och nu måste jag masa mig i säng. En bild från i november.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0