Dagen F

Om ett år fyller jag ett kvarts sekel. Jag vet inte om jag ska ta det som en kompromiss eller inte att mina kollegor blir förvånade över att jag bara är 24. Känner mig äldre ibland och särskilt idag för jag har inte kunnat sova r/t lite försovning igår. När min sambo gick och lade sig tog jag bilen och åkte in till stan för att käka hamburgare och tanka bilen. Sen tog jag småvägarna hem. Var hemma efter midnatt. Fortfarande klarvaken. Städade köket, drack varm choklad, lyssnade på P1 tills vågorna tog över och somnade någon gång långt efter kl 3. halv åtta ringde min bror och ville käka födelsedagsfrukost med mig. Så jag är lite seg. Han hade jobbat natt så vi var ungefär lika sega båda två. Sådana här dagar är en av mina första tankar: Förfallet har börjat.
 
Ska på pensionskalas idag och sedan ska jag hem och bli firad själv. Det blir nog bra. I helgen kommer min syster så då blir det nog lite fart!
 

Snart kommer snön. Jag känner det i hela kroppen (eller så är det mensvärk, det är lite svårt att känna skillnad ibland)! Ha en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0