Paddfodral

Idag har jag sytt lite Paddfodral åt mina föräldrar. Kan ni gissa vems som är vems?
 
 
Iddes inte göra med dragkedja på båda fodralen. Blir lite trött på det ibland. Så när jag kom på att jag hade kompassknappar var det självskrivet hur jag skulle göra. Fodret är gjort av Volkwagnstyg och märket på kanten ska föreställa två paddlare.
 
 
Den andra vet jag inte hur nöjd jag blev med. Hade lite väl roligt när jag valde tyg. Har gått i flera år och funderat på vad jag ska göra av det där tyget! Dragkedjan blev snäppet för liten så man får bråka lite när man ska få ner paddan. Men den går att använda i alla fall. Ett sovrum på varje sida och toalett på insidan.
 

Nöden har ingen lag.
 

Detta har jag pysslat med idag. Nu tänkte jag läsa lite bok och sedan fara till jobbet. Ha det så fint!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0