snoriga bokdagar

Har varit hemma och förkyld några dagar. Försökte jobba en natt men det gick inte bra. Blev lite tagen kan man säga. Så nu vilar jag. Fast idag träffade jag familjen. Så det är på bättringsvägen. Har läst en del medan alvedonen döljt huvudvärken. Har plöjt igenom Mormor Hälsar och säger förlåt och Britt-Marie var här. Jag gillar verkligen han Fredrik Backmans böcker. Jag blir lugn av dem.

Igår började jag bläddra i en bok om en familj i Teheran som verkade riktigt rolig men jag var lite mosig i huvudet och kom inte så långt. Får göra ett nytt försök innan jag somnar. 

Så jag och Randig har inte bara sovit bort dagarna, vi har läst lite också. 


Ha det fint! Nu ska vi fortsätta sovläsa! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0