Dålig dag

Igår började inte bra. Jag drömde att jag kräktes. Sedan vaknade jag av att jag mådde illa och hann bara till köket. Resten av dagen fortsatte i samma stil. Vid ett tillfälle satt jag på toaletten med hinken i hand ifall att. Så jag låg i soffan nästan hela dagen.

Har nog inte varit magsjuk på 15 år tror jag! Nu ligger jag fortfarande kvar i sängen och hoppas att dagen idag ska bli bättre!

Det knäppaste är att jag har dåligt samvete för att jag är hemma från jobbet idag. Ska man ha dåligt samvete när man sprungit på toaletten hela dagen och det enda man fått behålla igår var en mugg nyponsoppa och tre klunkar vatten?! 

Nåja idag blir bättre hoppas jag. Hoppas eran dag blir bättre. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0