I städartagen

Idag har jag rensat i hallen och städat värre än vanligt. Jättejobbigt! Ju mer vi fixar i det här huset, ju mer uppmärksam blir jag och ju mer grejer ser jag som en borde fixa. Lister som borde sättas dit eller målas, hål i väggar, skåpsdörrar som kunde behöva målas om. Saker jag kan och möjligtvis har grejerna till hemma men som känns väldigt motigt. Men så är det ju med allt. Fixar man något i ett hörn så rasar det andra. 

Men nu har jag i alla fall gått igenom alla garderober där. Inte så mycket grejer att ta till loppis förutom en och annan ryggsäck men massor med skräp! Fyllde två kattmatsäckar! Kan ha råkat lassa in grejer där varje gång jag städat. 

Nu ska jag ut och plocka vinbär! Tänkte göra gelé av de röda och saft av de svarta. Får se om en regnar bort eller hur det går. 


Ha en bra dag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0