Nästan som ny på jobbet

Jobbat dag i veckan. Två kvällar och dag igår. Igår somnade jag vid nio på kvällen, eller rättare sagt somnade i soffan redan vid åtta men lade mig i sängen klockan nio! Fast då hade vi ju lämnat 240:n på lagning i Söderköping och käkat glass vid kanalen. Vi parkerade oss på en bänk och tänkte kolla på båtarna och kaninerna efter att vi käkat men vi ville bara hem så det blev inget mer. 

Vet inte riktigt om jag hade en superkörig dag för att det var körigt eller för att jag är ovan?! Var nog en blandning av båda. Men nu är det bara ett kvällspass och ett dagpass kvar så är det helg. Sen har jag gjort årets sista dagpass. Så det blir nog bra hur eller hur! Dessutom har jag bestämt att det ska vara lugnt ikväll. Ha en bra dag! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0