Svarta Lejonet

Fick tillslut till lite bilder på nyfriserade hunden. Fast det var svårt att få med spikklubban i bild. 

Idag ska jag jobba kväll. Känns lite nervöst men rätt bra ändå. Jobbar kväll imorgon också och då blir det inte lika jobbigt. Kan liksom släppa jobbet när jag går hem. Dessutom får man chans att lyssna på både Tankar för Dagen och Sommar. En bra hinner man nämligen till bilen innan Tankar för Dagen är slut! 

Har försökt gå upp samtidigt som min sambo (05:30) och insåg att det har jag knappt gjort på ett halvår. Så jag fulsov lite i soffan sedan han åkt. Sen masade jag och lejonet ut och därefter har jag ägnat mig åt en av mina favoritsysselsättningar, sy och lyssna på radiodokumentär. 

Här kommer bilder på lejonet, snart sätter jag mig i bilen och lyssnar på Sommar



Springer så katter och grus yr! Eller våra katter yr inte. Det krävs mer än så för att skrämma dem ( typ svärmors hund).


Numer hör man när Bob är glad. Då hör man dunkandet från svansen som slår i väggarna! 

Ha en bra dag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0