Lördagsmorgon

Skönt med ledig helg! Lite svårt att vända tillbaka dygnet men nu är jag vaken. Hunden väckte mig före väckarklockan idag, händer aldrig annars. Orolig mage. Det är få saker som sätter fart på den hunden före lunch i vanliga fall. Hade ändå tänkt gå upp kring då och göra god frukost och lyssna på bokradion. Fast nu när jag väl är vaken så är jag mätt från igår. Blir nog ingen äggröra om man säger så. Så jag sitter och försöker bli sugen på leverpastejmacka, den nya standarden. 

Idag ska jag möta upp med en kompis och fira hennes nya körkort. Håller solen i sig så blir det väl äntligen en tur till Bosses Glassbar! 

Hemma har fönstren äntligen kommit på plats efter två månaders mer eller mindre intensivt arbete. Saknas lite foder och lister men sen är det dags för mig att tapetsera igen. Tänkte försöka gå över gästrummet när jag ändå håller på men vi får se vad det blir. Bilder tar vi när det börjar bli klart. Blir en bild på Hob som gonar sig i solvarmt gräsklipp istället. 


Nej nu ska jag ta och prata med brödrosten. Ha en bra dag. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0