Sedan sist

Här går dagarna inte fort inte. Det är lite trist att vakna varje morgon och inse att det blev inget den här natten heller. Får liksom för mig att det ska bli på natten. Fast dagarna går ändå, har städat, sytt, plockat svamp, spelat dataspel och bakat. Men fort går det ändå inte. 

Men nästa vecka så får vi komma på igångsättning om den inte kommit ut frivilligt. Så det är inte så långt kvar i alla fall. 

I tisdags fick jag äntligen, efter många om och men tillbaka min symaskin! Hade ju tänkt att jag inte skulle sy mer tills jag testat de kläder jag sytt så jag vet vilka modeller och storlekar som funkar. Men när väl maskinen stod där så glömde jag bort det där. Tror bullen har chansen att bli norra Europas färggladaste unge! 


Veckans skörd!

Koftan blev jag mest nöjd med! Den blev som jag tänkt! 


Hob kom över med sina kattungar i veckan, Lacken och Tråden. Adrian fångar sork, Randig fångar tomat, Bosse har börjat få fin vinterpäls och resten är som vanligt. 


Nu ska vi käka bullar till lunch! Ha det så bra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0