Första gången ensam

Igår var jag och simmade. Och idag var jag på massage, läste serier på biblioteket och käkade med morsan och brorsorna, utan barn! Helknäppt! Lite skönt ändå även om 99% av tankarna rörde Pyret. Fast när jag väl kommit hemifrån var jag inte längre särskilt nervös. Det var värre innan. 

Nu återstår bara att få snits på att pumpa ur mjölk. Hade liksom glömt att det krävde lite övning. Men det kommer, jag hade ju frysen full med mjölk förut. 

Men vet ni vad det konstigaste av allt var, det som etsat sig djupast? Jo att den bekanta till min morsa jag mötte på stan utgick från att min morsa var barnvakt. Som om Pyret inte har en högst kapabel far?!

Han verkade ju ha hålla ihop medan jag var iväg

Nej nu ska jag nog lägga mig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0