Sedan sist

Jag tog en liten paus. Var lite trött och less på det mesta. Längtade mest till mina två veckors semester i augusti. Nu är de slut och nu är jag lite mer människa igen.

Vad har hänt sedan sist då? Jo, vi har köpt en bil, likadan som den förra fast med en airbag man själv kan stänga av med hjälp av en nyckel nyckel, grabbarna åkte till Norrland utan mig som hade jobb just då. Det var långa tråkiga dagar.

Pyret går längs med allt han hittar och pratar mer och mer, inte ord än men han är ju uttrycksfull ändå. Han har blivit gosig på ett nytt sätt, mer kramig.

Jag har börjat titta på Downtown Abbey nattetid och har äntligen fastnat lika hårt för serien som jag hoppats göra. Har i flera år känt på mig att det är en serie för mig

Sen så har jag sytt, och sytt och sytt. Så fort jag haft en stund över så har jag hängt över maskinen. Mest prematurkläder, nu är jag så inkörd på mönstren så jag kan sy medan huvudet jobbar med något annat. Det var när jag samlade ihop en bild på de miniplagg jag sytt sedan juni som jag insåg att jag haft lite att bearbeta, nu har jag ju folk att prata med men sömnaden är bra för grubbel.

Det var lite från mitt liv senaste tiden.

sandra
2016-10-02 @ 10:34:22
URL: http://atilio.metromode.se

Jag är så impad över hur grym du är på att sy! Helt otroligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0