Morgonkaffe

Så sitter jag här. Käkar frukost i väntan på att åka till jobbet igen. Jobbar bara en dag den här veckan och det är en utbildningsdag men jag är ändå väldigt opepp. Tänkte först lägga upp den här bilden till inlägget, men det är ju lite ljug.


 Äter ju inte i fönstret även om jag sitter bredvid så är den här bilden ärligare.


Jag sitter ju och stirrar rakt framför mig när jag äter själv. Om jag inte glor i mobilen. 

Nåja den här dagen går nog fort!  Ha en bra dag! 
Sandra
2016-05-13 @ 09:11:37
URL: http://atilio.metromode.se

Haha jag älskar attt vi fick se både "ljugbilden" och den mer sanna vyn :)

Svar: Haha jo det behövs nog ibland. Tycker att dina inlägg när du tar med flera sidor av samma händelser är så roliga :)
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0