Senaste sytt

Pustar lite efter en intensiv helg och måndag. Sitter och glor på min tyghög. Det går lite hackigt med sömnaden. Ibland syr jag så fort det går och ibland går det inte att sy. Men de senaste två veckorna har jag fått till lite grejer. Här är en pyjamas som jag lade sista handen på i tisdags.


Sen upptäckte jag att det saknas mycket i den storlek Semlan är på gång att växa i (för vi lånade mycket kläder till Pyret som dessutom hade tillväxtrace) så jag fick plötsligt lite att göra!  

I helgen träffades jag och en kompis på syfestivalen och jag kom hem med en massa idéer och tyger. Så nu får jag försöka sätta fart att sy. 


I år kom jag faktiskt hem med tyger till mig inte bara till barnkläder. Nu blir det lunch och sen ut i snöovädret för att hämta Pyret på förskolan! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0