Oväntat bakslag

Fick pausa joggandet ganska länge. Läckte lite och så började jag hosta (eller om det var omvänd ordning?) men nu kommer jag ut ibland.



Att springa på kvällen i skymningen är riktigt mysigt. Fast jag hade ett rejält bakslag förra veckan. Mötte vildsvin vid den plats jag brukar vända, alltså cirka två kilometer in på en grusväg i skogen!

Det gick bra ändå, de såg mig inte och efter en kilometer sprang jag förbi ett gärde med en traktor och då kände jag mig trygg med att de inte skulle komma efter.

Men det är lite otäckt att springa själv nu. Törs inte springa dit längre. Men det finns ju många andra vägar att ta. Fast jag har sett vildsvin i alla riktningar från vårt hus så helt lugn känner jag mig inte!

Nåja ha det så bra i alla fall och hoppas det regnar snart! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0