Bitterheten

Man är inte så snäll som man önskar man vore. Jag tycker ofta illa om folk, det finns människor jag inte ens önskar att jag kunde samarbeta med och det är några stycken som jag önskar att jag slapp ha att göra med, jag önskar dem inte olycka men något åt det hållet. Jag önskar att man kunde prata mer om detta utan att det övergår till skitsnack.
 
Man behöver ju prata av sig. De jag tänker på får mig att må dåligt. När jag haft med dem att göra så känner jag ofta en känsla av att inte vara bra nog. Men det jag ville komma till var att man borde prata mer om att man tycker illa om folk men man skulle kanske fokusera på sina egna känslor inte vad den och den sa eller gjorde. Att man kunde prata om varför man retar sig så dant på en del. De flesta är inte elaka men trots det så retar man sig på dem så man knappt vet vart man ska ta vägen.
 
Det måste ju finnas fler som har det så här? Att man retar sig på folk som inte gjort något. Nåja nu ska jag ner och tvätta. Blev en hel del tvätt efter helgens släktbesök.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0