Endast städerskan är vaken

Vad märkligt det är att vara i skolan innan den vaknat. När alla rum är tomma så när som på mig själv och en städerska. Lugnt och tyst. Idag är dagen D för opponeringen. På sätt och vis har jag varit mer nervös för detta än för opponeringen på min egen uppsats. Fast det kanske är en efterhandskonstruktion (så här 16 timmar senare).
 
Är lika trött idag. Inte ens kaffe hjälper. Jag vet en som kommer sova gott på tåget imorgon. Idag är ingen hård dag heller. Slutar kring lunch och efter det ska jag fika med en kompis på stan. Så hårt liv har jag. Fast det är ju ganska intensiva timmar fram tills det.
 
Jag är ju ingen modebloggare men jag tänkte ändå berätta vad jag valt för kläder idag när jag ska vara opponent och ställa en massa frågor till en klasskamrat som ska försvara sin uppsats. Mina favoritjeans, ganska pösiga, en grå luvtröja, en reklamt-shirt från skogaholm med texten: En riktig mjukis. Har inget foto på det hela men jag är ju som sagt var ingen modebloggare.
 
Nej nu kanske en skulle ta tag i det här med förberedelserna för om en timme smäller det!
Sanna ;D
2013-03-01 @ 12:55:15
URL: http://handlingar.blogg.se

Hoppas du piggnar till!:)
Har bytt blogg till: http://mooseplaza.blogg.se bara så att du vet:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0