Ny statusuppdatering

Att en sån liten människa kan producera så mycket snor?! Helt obegripligt. Vi snorar ikapp nu Pyret och jag. Sedan Mors dag har han avverkat Tredagarsfeber, magsjuka och förkylning (jag slapp det första) i ett svep! Men nu mår vi bra ändå. Och Pyret har hållit igång sen febern släppte förra veckan om än med sämre aptit. 

Jag ska jobba om en liten stund. Känns motigt men jag är ledig i helgen så egentligen får jag inte klaga. Sitter på parkeringen, i vanliga fall är det kö så man knappt får plats innan passet börjar men semestertiderna har väl redan dragit igång för några så idag ekar det tomt här och det är en timme kvar till jobbet. 

Sitter i min bil, min röda pärla! Den bröt ihop när vi skulle till vårdcentralen så vi fick bogsera den till verkstaden i måndags och idag hämtade vi den och den är lagad, nyservad, nybesiktigad, nytvättad och nytankad (både bensin och gas) det enda som fattas är en städning på insidan, den är lite dammig. Men det fixar jag i helgen.  

Så nu är det ganska bra ändå men jag har lite prejobbångest. PJÅ är inte att leka med. Men jag får väl masa mig in och ta en kaffe och prata med kollegorna så släpper det! 


Nej nu får ni ha det så bra! Snart helg! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0