Underhållning hög nivå

 
I Söndags fick jag tillbaka min dataelsladd (eller vad det nu heter). Så sedan dess har jag spelat The Sims 3. Fortfarande har jag en gnagande känsla av att tvåan var roligare men nu är det trean jag har på datorn och så är det. Kom på att man kan ju ta lite kort i spelet och man kan ju lägga upp dem här! 
 
Den sim jag spelar med nu, Gredelina (alla anda namn var liksom redan använda) bor i en vagn vid en tjärn på ett berg. Där går det ibland förbi hjortar.
 
 
Vagnen har jag själv byggt. Det tråkiga var att hjulen man kunde fästa på väggar inte gick att fästa på grunden så jag fick slänga fyra hjul bredvid "vagnen" och låtsas att de trillat av eftersom vagnen är så sliten. Det är också anledningen till att det ligger en massa mattor på golvet, det är så dragit på golvet (i min fantasi alltså). När jag byggde skiten så började jag med att ställa ut möblerna och bygga in dem. allt för att kunna slimma vagnen så mycket som möjligt. Den är bara tre rutor bred!
 
Min sim ville ha ett barn men det fick inte plats så barnet får bo hos din pappa.
 
Vad som däremot får plats på tomten är hästar! Min sim har tre stycken. En har hon tämjt själv och den heter Vildhäst. (stylade om den lite efter att min sim adopterat den!)
 
Detta är vad jag pysslat med.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0