Vad jag vill

Jag är lat idag. Äter godis fast det bara är tisdag, tappar godis på golvet men jag vägrar plocka upp, borde ut och springa men jag idds inte, har slängt av mig min sportbh för att inte få finnar men orkar inte ta på mig någon ny, skulle kanske slänga lite överblivna sängkläder i tvätten och plocka i ordning men det tänker jag inte göra, vill duscha men det är ju ingen idé om jag ska ut och springa. Allt jag gör är att ligga på sängen och glo medan jag lyssnar på radio. Nu har jag visserligen skakat liv i mig och sitter vid datorn men hur jag ska få till kvällsmat och matlåda det undrar jag. Nu vill jag bara hem, ligga i en säng och kolla på tv med katterna.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0