Lugn morgon

Ledig idag. Har förutom en lite simtur ikväll inget planerat. Skönt! Nu ska jag äta frukost i lugn och ro. så får vi se hur dagen tar sig. Det kliar ganska mycket i syfingrarna.
 
Det är konstigt med knappar, jag har rätt många olika men väldigt svårt att göra av med dem. Syr tydligen inga knappgrejer. Förr sydde jag lite skjortor men det kräver en del tålamod som jag inte haft på ett tag. Dessutom är det som att ju finare knapp desto snävare användningsområde dessutom!
 
 
Imorgon blir jag nattsuddare. Å ena sidan skönt å andra sidan jobbigt. Det är jobbigt att bli dagpersonal igen. En helt annat tempo + studenter. Så det tar någon vecka att komma till ro med det. Fast nu är det bara för en natt så det blir nog bra.
 
Nej frukost var det!
 
Sandra Lundin
2014-11-08 @ 08:15:10
URL: http://atilio.blogg.se/

Vill också ha syfingrar som kliar, men det är tyvärr min sämsta "gren" inom handarbete och pyssleri. Kanske borde öva mer ;)

Lite sent svar på din kommentar angående vården men det är ju så ledsamt att höra att så många andra har samma erfarenhet. Många gånger ställer säkert läkarna rätt diagnos men det känns ju inte som det när man inte ens får sätta sig ner i undersökningsrummet utan får dra sin historia ståendes och sedan blir utskickad direkt med ett recept. Med lite mer omtanke och ett bättre bemötande hade nog många nöjt mig med diagnosen och gått därifrån med en bättre känsla i kroppen.

Svar: En ska nog öva på det man tycker är roligast :) virkning och stickning har jag släppt, det är inte min grej fast jag ibland önskar att jag kunde!
Jo en har en jäkla respekt för läkares kunskap och erfarenhet men det är sorgligt att de inte får chansen att utnyttja den! Men det gäller det mesta inom vården tror jag. Hoppas det blir bra med dig i alla fall! Och hoppas det blir lugnare hos dig!
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0