Fejkhelg på resande fot

Häromdagen var vi hos min syster och hennes familj. På vägen dit hälsade vi på en kompis och hennes familj. Morsan och farsan var också hos min syster fast med husbilen.  Vi hade en väldigt trevlig helg tänkte jag säga för det kändes så trots att det var måndag. Vi gjorde inte så mycket, lekte med varandras barn och åkte och badade. Det var precis lagom. 

Men vad märkligt att se sitt barn hemma hos andra. Han blev så försiktig. Väl hemma vände han upp och ner på vardagsrummet och man såg verkligen på honom att han var glad att vara hemma. Han är nog vårt barn ändå. 

Idag kanske vi far till smultronstället med mina bröder. Om de vaknar i tid vill säga. 


Här är en av två bilder jag tog mitt mellan alla ombyen. Det blev en hel del ombyten vid stranden. Jättesvårt att klä lagom! 

Ha det så fint! 
Lovisa (wildisland)
2016-07-08 @ 13:39:20
URL: http://wildisland.se

Skönt att äntligen få reda på att han verkligen är ert barn ;)

Svar: jo ibland undrar man ju hur en blandning av två personer kan bli egentligen 😉
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0