heldressar

Ibland blir jag så nöjd med mig själv, när jag anar en sak och sedan har rätt. Just här gällde det sytid eller brist på tid och ork till sytid. Sydde ett gäng pyjamasar till en insamling för flera månader sedan (direkt efter förra inlämningen) eftersom jag antog att jag inte skulle sy så mycket sedan jag börjat jobba. 

Nu är det dags för inlämning och där ligger kläderna, knappade och klara. Så här glad har jag inte varit över mig själv som när jag sent en kväll satt framför tv:n i skokartongen och inte orkade diska men när jag väl gick för att göra det så hade jag redan diskat, för flera timmar sedan.  

Här är en bild i alla fall för det hade jag inte gjort förut. Någon måtta får det ju vara!

storlek 44 är så pluttigt! 

Ha det finfint! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0