Helg och VAB

Vilken härlig helg! Syrran var här med sin knodd och vi åkte på riddarspel och firade mors dag. Här är lite vad som hänt i helgen. Puttade igång en bil åt en tant och käkade brända mandlar, hejade på bagarriddaren, trängdes med barnvagn på marknad, stod i kö för mat men slapp vänta så länge för farfar hade råkat tränga sig och blev tvingad att handla men tyckte inte om det så jag käkade upp det åt honom (vi fick pommes och korv hos mina föräldrar så det gick inte nöd på honom), gosade med både min och min systers bebis, bakade och åt Budapestbakelse, plockade liljekonvaljer åt min mor på mors dag, fick en skiva till bilen i morsdagspresent. 
 
En av alla gotländska riddare.
 
Trivdes som fisken i vattnet på tornerspel.
 
Kusinträff 
 
Måndagen var värre. Pyret vaknade med feber och min sambo kom hem på eftermiddagen med magsjuka. Så igår och idag har gått i ett. Pyret mår bättre och leker, äter och dricker skapligt (igår ammade han konstant därav VAB idag) men är fortfarande lite febrig och min sambo har fått behålla maten hela dagen så imorgon ska jag till jobbet. Men det känns inte kul alls att lämna dem. Men de vet ju hur de får tag i mig. 
 
Det går att klämma in lite bus fast man har feber
 
Nej ni får ha det så bra så hörs vi! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0