Vad jag gjorde i helgen

Helgen har varit bra men jobbig. Har haft min syster och två vänner på besök. Två av dem är kvar tills imorgon. Vi har farit runt som skållade råttor, åkt färja, suttit i en bar, plankat in på grönan, tittat på utsikten från ett berg, åkt till Solsidan, gått på loppis och traskat över hela förbannade stan. Min lilla låda ser ut som ett bombnedslag. Men just nu är jag själv för de kvarvarande två är på konsert.

Idag var det jobbigt för tunnelbanan strulade och jag blev 1½ timme sen till praktiken. Så hade vi mittbedömning på eftermiddagen och det var jobbigt. Den läraren jag har får mig att känna mig så liten och dum. Jag är ju inte det. Efter praktiken träffade jag syster och kompis för att fika i gamla stan och så drog vi runt en stund. Sedan åkte jag hemåt. Tänkte ordna med varm choklad tills de kommer hem igen.

Nu saknar jag mina katter förbannat mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0