Dags att vila upp sig efter helgen

Har varit en intensiv helg. Känner sig allt lite slö nu. Natten var ett enda långt (inte helvete men intensivt helsike kanske), Har varit så bortskämd med lugna nätter så jag var rätt mör när jag gick av mitt pass. Gick en våning ner och sov nästan tre timmar, duschade och åt min nattamat till brunch med mina dagkollegor, sedan blev jag hämtad av min sambo och vi drog till Stockholm för att se någon sorts julshow i Globen med min familj och pappas sida av släkten. En bra dag, men intensiv. For hem samma natt och idag har vi inte gjort många knop. Det har kliat i syfingrarna hela dagen men det har aldrig blivit tillfälle.
 
Det var en väldigt skum känsla att vara så nära sitt gamla hem, mitt första egna riktiga hem, men inte gå dit. Att stå min station men inte höra dit. Fast samtidigt skulle jag för allt i världen inte vilja byta. Jag blev ingen Stockholmare. Men sakna kan man göra utan att önska.
 
Nu hoppar jag nog snart i säng. Ska bara lite grann först.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0