Inför Jul

Vet inte vad som hänt men jag känner ingen julstämning. Har inte gjort det på hela hösten. Eller jo lite har jag väl gjort det men vips var det advent och nu är det bara några dagar kvar. Ska vara ledig i Jul men jag känner inget särskilt för det. Har en långhelg framför mig innan dess och det gnager lite (rätt mycket). Hemma ser det ut som kaos, som vanligt, men nu får det vara. Kommer ändå inte fira hemma. Igår gjorde vi julgodis. Det var rätt roligt men idag jobbar jag kväll så ingenting är bra. På måndag ska vi ta in granen, var nu den ska få plats. Kattungehelvetena kommer hur eller hur välta den.
 
Nåja när väl julafton kommer så blir det nog rätt bra. Men just nu vill jag bara att helgen ska ta slut så fort det bara är möjligt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0