Ännu en punkt på listan

Idag har jag haft självstudier hemma. Och om skolarbete hemifrån ska gå vägen så behöver jag en lista. Brukar ju göra listor till vad som helst (igår gjorde jag en lista på de räkningar jag skulle betala o.s.v.) så det var ju inget konstigt. Det som kändes märkligt var det att jag gjorde klart alla punkter innan kl 16. Då var ändå en av punkterna att att hämta ut teaterbiljetter på Stadsteatern vid Plattan.
  • Svara på gruppuppgift
  • läs igenom c-uppsats till imorgon
  • Skriv 7 frågor till c-uppsats på papper
  • Kopiera dagens lektion
  • tvätta
  • Gör avsnitt 1
  • inklusive frågor
  • Boka tåg
  • Gör lunch
  • hämta ut biljetterna
Känns fint. Det som känns ännu finare är att jag och min familj ska se Ömheten i februari! I övrigt så är jag faktiskt på dåligt humör. Fick veta att jag har omtenta på kursen Sjuksköterskans ledarskap. Inte jättekul. Det är samma vecka som vi har tenta i kursen Svårläkta sår. Samtidigt så ska en börja förbereda sig för att opponera på en uppsats men framför allt förbereda sig inför opponeringen av vår uppsats som är veckan efter tentorna. Usch nu fick jag ont i magen igen. Och då har jag inte ens funderat så mycket kring att läsa på inför praktikplatserna! Jag blir nog inte så rolig att umgås med från och med nu. Men jag har gjort en plan, en pluggplan för kommande veckor och då brukar det ju lösa sig.  
 
Nej nu får det vara färdigt för idag. Imorgon ska jag åka och vaccinera katterna. Tur för de små att de inte vet vad som väntar dem. Men det blir nog bra. Ha det så gott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0