Ska bara, ska bara

 

Nu sitter en här igen i pyjamas och försöker plugga. Det går väl sådär får jag väl erkänna. Katterna är ute och Bobben snarkar JÄTTEHÖGT! I helgen fyller min sambo/ kille/ särbo år. Har tänkt baka lite tills dess. Han gillar ju kärleksmums och det vore så roligt att på söndag kunna plocka fram det, då skulle han bli glad. Gladar än han lär bli av sina presenter. Har tänkt ge honom ett underlakan, ett påslakan och ett par (det ska föreställa) pyjamasbyxor som jag själv knåpat ihop. Blir spännande att se om de passar honom, annars kan jag ta över dem för den enda modellen jag hade att gå efter var mig själv. Fint tyg var det i alla fall. En massa gröngulbruna hundar. Nåja det blir som det blir.

Idag ska jag och min mor och min bror åka på loppisturné. Det är några loppisar som är öppna samma tid samma dag och då gäller det att passa på. Nä om en skulle ta och plugga så en kan göra allt annat en tänkt göra.

 
Jag kanske är lite tantig men en kanske skulle ta hem lite tulpaner tills i helgen. Det var ju ungefär ett år sedan sist i alla fall...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0