Innan jag lägger mig

Ikväll vill inte hostan ge med sig. Gick till farmor ikväll i kylan och det kanske har något med saken att göra. Nu sitter jag här med ännu en kopp honungsvatten och blodsmak i munnen. Just nu längtar jag hem. Eller jag längtar efter att få sitta hemma i köket innan världen vaknat, dricka morgonkaffe och ha en helt fri dag framför mig. Det är nog mitt favorittillfälle, då jag mår som bäst. Har ni något sådant?
 
I övrigt så har jag det bra. Jag fyllde på mitt SL-kort för sista gången idag. Det kändes märkligt och inte bara kul. Om några veckor får jag lämna blod igen, det blir för sista gången. Hemmavid vill de ju inte ha mig. Fast idag när jag satt och kollade på tv så hittade jag ett kärl jag inte känt tidigare, det är ganska långt ut på armen, kanske lättare att sticka i? Är det onormalt att leta efter kärl på sin egen och andras armar? Har märkt sedan praktiken börjart att jag blivit mer intresserad av händer och armar där blodkärl syns. Kan bli lite okoncentrerad när jag ser på tv och någon har tydliga kärl. Jag hoppas att det här är ett betende som lägger sig snart. Känner mig barnslig, som om jag gick i termin 2 eller något.
 
Det kanske är dags att krypa i säng nu. Ska bli väldigt skönt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0