Äntligen städat

Igår städade jag ur lägenheten. Det var nog nyttigt för efter det så blev jag ganska trött på den. Det tog flera timmar! För min lilla låda! Hittade skräp från förra hyresgästen under diskbänken och locket till soptunnan. Men nu är det klart i alla fall!
 
Idag ska jag till kirugmottagningen och vara med på gastroskopier och lite sådant. Ska bli jättespännande! Har ju skickat iväg många på det de senaste månaderna och då vill man ju se vad de går igenom. Imorgon har jag slutbedömning på praktiken, sedan far jag hem och i övermorgon går jag min första dag på jobbet. Känns stort på något vis. Har fjärilar i magen dagarna i ända.
 
Nu tänkte jag äta frukost.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0