Som en torsdagskväll

Längtar. Efter. symaskinen.
 
Det kliar verkligen i fingrarna! Kan knappt sitta stilla. Har en massa saker jag vill fortsätta med och sätta igång med och så sitter jag fast här utan symaskin. Försöker hålla mig ifrån att surfa runt på sybloggar, det brukar bara spä på skaparlustan. Det är farligt att gå runt med det här suget att sy men inte ha tillgång till symaskin. Det får mig att besöka ställen där man kan köpa tyg och så går jag därifrån med tung väska och fjäderlätt plånbok och mobilen i pant. Nåja, imorgon far jag ju hem så jag överlever nog.
 
Idag var jag som sagt på endoskopin och var med både vid gastroskopier och koloskopier. Det var väldigt spännande och intressant. Men jag skulle inte vilja jobba med det tror jag. Det blir lite mycket löpande band över det hela. För tillfället vill jag jobba på avdelning. Men det verkar vara ett intressant jobb ändå.
 
Märkligt nog har jag inte börjat oroa mig inför jobbet på fredag. Men jag lär väl ha ångest som inte är av denna världen på fredag. I vanlig ordning inför alla nya ställen jag kommit till. Men det känns ändå hoppfullt. Det får gå.
 
Ha en fin kväll, det ska jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0