Söndagsångest 2.0

Ikväll går jag på ett nattskift, nummer ett av fyra. Sedan är jag ledig en natt och därefter jobbar jag två nattskift till. Om jag har lite söndagsångest? Nääh... Har jag inte märkt av. I veckan tog jag ett extrapass och skippade min lediga dag för en kurs, så jag är inte så glad över mig själv. Dess bättre så fick jag ledigt ett pass efter den här kommande helvetesveckan, så jag har något att se fram emot.
 
Men i helgen har jag tagit det riktigt lugnt! Jag har vilat, joggat en gång, bakat muffins med min familj, käkat min favoritmat (sparris och -burkskinkegryta med potatis) bakat bröd, klippt hunden, tittat på en tv-serie med min sambo och bara latat mig. Jätteskönt!
 
Det ska jag tänka på inatt.
Elise
2014-03-23 @ 19:45:15
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Om du bara ska ligga hemma och vila så kan du ju lika gärna skriva min c-uppsats också. Jag menar, du har ju redan skrivit en så det är ju bara att skriva en till...
Skämtosido. Hoppas allt är fint med dig! :)

Svar: Hehe, kan säga så mycket som att jag nog inte skulle fatta hälften ens om jag försökte... Jag tror du fixar det där men säg till om det är något man kan göra. Hur är det annars då? Är vardagen tillbaka?
Nottin

Sanna :D
2014-03-24 @ 18:45:32
URL: http://mooseplaza.blogg.se

Vad mysigt med muffins,^_^ hoppas veckan ändå blir bra!!

sv; Tack :) det är inte alltid lätt men jag försöker ^_^

Svar: Underskattat, tack :) - Det låter bra det! :)
Nottin

Elise
2014-03-26 @ 18:18:28
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Haha, jag skulle nog säga detsamma om din om jag försökte läsa den ;) Tack, det är skönt att veta! :) Jotack, det knallar och går (som morfar brukar säga). Tiden går snabbt, halva terminen, en Jokkmokks-resa och en Rysslands-resa avklarad - det där som låg så långt fram i tiden. Är lite skräckblandad förtjusning inför våren, men ska nog gå vägen detta, som du säger ;) Ska förresten till Malmö ett par veckor i juni, om du har några lediga dagar tycker jag du kan pallra dig ner :) Kram

Svar: Det är nog så. Efter en tid tyckte inte ens jag att det var intressant... fullt ös med andra ord :) Jo det får jag göra! Vet du när så får jag lägga mina veckor så för vi har inte gjort något schema för den tiden än. 11 juni spelar Billy Bragg i Stockholm men annars funkar det ju lite när som helst.
Nottin

Elise
2014-04-04 @ 10:29:09
URL: http://ienstadvidstorsjon.blogg.se

Nä, jag tror man automatiskt spyr lite på någonting som ockuperar ens liv och tankar så mycket som c-uppsatsen...
Jo, jag kommer ner runt 16e juni, stannar över midsommar och veckan efter, åker till Göteborg en vecka och kommer sedan tillbaka till Malmö en vecka till. Jag och syster (minst) ska gå på Siesta i Hässleholm sista helgen. Syster är ledig från 20/6-13/7.

Svar: OK, där ser man :)
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0