Ledig dag

Igår när jag vaknade var det med den jag-är-23-år-och-förfallet-har-börjat-känslan. Jag lassade in träningsväskan i bilen, inte för att jag trodde det skulle bli av men skulle undret hända så är jag redo och det är ju bra om den ligger där, till en annan dag. Men jag var fan träningssugen när jobbet var slut. Hur fan hände det? Hur kan det komma sig att jordens stelaste och lataste människa plötsligt blivit beroende av att stå och svettas och vifta i otakt med armar och ben tillsammans med en massa främlingar (som om de varit lite mer stressade med familjebildning) skulle kunnat vara mina far- och morföräldrar!? Nåja nu ska jag inte prata mer om det för jag kanske tröttnar. Men jag är lite förvånad!
 
Idag är jag äntligen ledig. Igår satt jag och min sambo vid matbordet och sa någonting om att inte så konstigt att han är trött, han har ju jobbat 7 dagar i sträck. Hade jag med, fast jag fick sova hemma i helgen...
 
Somnade i soffan när vi kollade på New Girl, gick upp och somnade och sov till halv nio idag.
 
Idag ska jag bara göra roliga saker. Ingen städning, inget jobbigt, bara förbereda inför helgen då jag ska till Stockholm.
 
Här är lite bilder från Oktober för två år sen. De har allt blivit stora mina småkatter!
Randig
 
Bosse
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0