Enten eller är färdigt för mig!

Jag gjorde jag det!! Jag bokade biljetten! Den 17 mars åker jag till Australien! Kan ni fatta? Det gör inte jag iallafall. 

Får alltid sådan ångest över att prata om saker innan det är spikat. Känner mig som mycket prat och lite verkstad. Men nu är det bokat. Har bläddrat lite mer i guideboken och nu var den mer intressant! Nu gäller det ju mig på riktigt. 

Nu till en annan sak. I helgen hittade jag en gungstol. Katten blev nöjd. Lustigt nog tänkte jag faktiskt att det såg ut som en kattstol när jag såg den. 


Ha en bra dag. 
fiffi
2015-01-31 @ 02:18:01
URL: http://lillafiffi.blogg.se

Åh va kul att åka till australien!

Svar: jajemen!
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0