Sömntutor

Det verkar rätt gött att vara hund och katt här de dagar jag jobbat klart nattpass och ska vara ledig. 

Jag kommer hem, de käkar frukost medan jag duschar sedan sover vi hela förmiddagen. Sen går jag upp och äter frukost och två timmar senare masar sig pojkarna med evig semester upp och frågar när det blir mat igen. 

Hunden följer med på en promenad och går sedan och tar eftermiddagslur medan katten som smitit in igen efter promenaden låtsas tvätta sig samtidigt som han klöser på alla möbler han kommer åt. När matte sagt till åtta gånger tar också han en tupplur. De får ju inte komma ur fas inför nattsömnen. 

Så här sitter jag själv medan de sover. Då är det ändå jag som varit vaken de senaste tre nätterna! Nåja de ser ju nöjda ut. 




Nu ska jag ta det lite lugnt och vara ledig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0