Slutspurt

Bara lite drygt ett dygn kvar på jobbet. Har bakat några nu-jävlar-drar-jag-till-Australien-bullar att bjuda på imorgon. Känns rätt bra. Saknar redan mina kollegor. En gång skrev jag om att vara student på en avdelning är som att vara hela avdelningens lilla barn som alla hejar på. Tycker det känns som det fortfarande fast med mer ansvar och mer stress. Det jag menade är att jag verkligen känner mig hemma där. Det är min avdelning. 



Det här är mitt bidrag till en trevligare arbetsmiljö. 

I helgen far jag till Malmö till min syster och på symässa. Ska bli skitkul! Har packat lite, både till Malmö och till Australien. Får se hur det går. 

Ha det fint nu ska jag jobba järnet! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0