Inspirationsnedslag

En gång beställde jag lite tyger som var på rea. Så det blev en del tyger som jag inte hade någon direkt plan för, de var bara fina. När paketet väl kommit och jag skulle vika in tygerna i skåpet så blev jag sittandes med det här tyget i knät.
 
Vad tänker ni när ni ser tyget?
 
Framför mig såg jag en bebis med solhatt och tjocka små bebisarmar som stack ut från ett linne i det där tyget, så luktade det solkräm också.
 
Jag har nog aldrig känt så stark inspiration förut. Det tråkiga var att det hände hösten 2013 så jag har ju haft lite väl lång tid på mig att fundera ut hur jag ska sy linnet. Så lång tid att det blev en body men det är ju inte så petigt.
 
Nu är det ju ingen sommarvärme än men lite bebisarm i linne kan man få se inne
 
Har ni drabbats av att ni vet precis vad ni ska skapa men inte haft någon anledning att göra den saken just då?
Sandra
2016-05-02 @ 07:47:06
URL: http://atilio.metromode.se

Åh, bebisarm i linne <3 Tänkte att jag kanske skulle försöka mig på att sy ett par byxor till den lille. Finns det något speciellt typ av tyg jag borde leta reda på innan jag sätter igång?

Svar: Ett av det gulligaste som finns 😊
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0