Tillbaka till Marma

Nu är jag äntligen hemma efter ett dygn i Marma. Namnet ger mig fortfarande rysningar! Dit åkte vi på fältövningar när jag gjorde lumpen. Under en del av Soldatprovet höll vi till på Laxön och det var lite märkligt att komma dit igen. Med bebis och barnvagn istället för vapen och packning. 

Varför åkte jag dit då? Jo för min syster trodde visst inte på mina skräckhistorier om myggsvärmar utan flyttade dit häromveckan. Till ett jättemysigt hus! Där kommer de nog bo bra! 

En rolig bit av tomten, eller tomtens ren?

Det var första gången vi sov borta Pyret och jag men det gick bra. Fast vad glad han blev när han fick komma hem till pappa igen! 

Nu är de ute på promenad medan jag och hunden ligger och glor. Om en vecka börjar jag jobba. Hu! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0